Gratis verzending vanaf 40,-

Op werkdagen voor 15:00 besteld, morgen in huis*

Klanten geven ons een 9,4/10

15% korting met de code KERST15

Klachten & garantie

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Is er toch iets misgegaan? Dan proberen wij je klacht zo snel en zo goed mogelijk voor je op te lossen.

Klachten

Ben je ontevreden over onze producten of onze service? Stuur ons een mail naar info@saywhatbottles.nl, we proberen je mail binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden. Of neem van maandag t/m donderdag tussen 08:30 en 17:00 en vrijdag tussen 08:30 en 15:00 telefonisch contact met ons op door te bellen naar +31 (0)172 74 81 10.

Schade bij levering

We doen er alles aan om je bestelling snel en onbeschadigd bij je te bezorgen. Mocht er desondanks toch een artikel beschadigd zijn of ontbreken, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je op. Stuur dan een mail naar info@saywhatbottles.nl. Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om duidelijke foto’s van de schade mee te sturen.

Garantie

Ondanks dat wij er alles aan doen om de bestelling in topconditie te leveren, kan er iets gebeuren waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Wanneer een product niet naar behoren werkt heb je recht op een nieuw product of terugbetaling van het aankoopbedrag. Onze garantie dekt productiefouten tot 3 maanden* na de aankoopdatum. Is het probleem met het product door jou zelf veroorzaakt? Dan heb je geen recht op een nieuw product of terugbetaling van het aankoopbedrag. Heb je het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je hier geen recht op.

Vervanging van het product

Duurzaamheid en het verminder van (plastic)afval staan bij ons voorop. Wanneer er slechts één onderdeel van de Saywhat Bottle defect is, lossen wij dit op met het juiste vervangende onderdeel in plaats van het vervangen van de volledige fles. Wij streven er naar de defecte Saywhat Bottle voor een fles van hetzelfde formaat en dezelfde kleur. Wanneer deze niet langer beschikbaar is vervangen wij deze voor een soortgelijk product.

Wat valt er niet binnen de garantie?

– Algemene slijtage (bijv. krassen, gevallen flessen en deuken)
– Schade veroorzaakt door verkeerde reiniging of verkeerd gebruik (bijv. gebruik vaatwasser/ vriezer)

Aanspraak maken op garantie

Wanneer een artikel defect is, neem dan contact met ons op door te mailen naar info@saywhatbottles.nl. Beschrijf wat er mis is en voeg een foto van het product toe, graag onder vermelding van het ordernummer.

*Houd er rekening mee dat de garantie niet opnieuw begint wanneer er reeds een vervangen product toegestuurd is.